qt8gt0bxhw|2000FDD1FF3C|JogpontFenntartasWeb|WebPageMaster|PageContent|0xfcfff06f0a000000cd00000001000f00
Jogpontok projekt logója
Jogpontok projekt logója
Széchenyi 2020 logója
Akadálymentes változat

Telefonos jogsegély

Figyelem!

Jelenleg ebben a formában az ingyenes szolgáltatás nem érhető el, de a fenntartás keretein belül 2019.11.15-2020.06.20. között önköltség mellett, előzetes bejelentkezés alapján igénybe vehető a személyes jogsegélyszolgálat, részleteket megtalálja a régiós menüpontok alatt.

A Telefonos jogsegély során a tanácsadás maga és a – vonalas és mobiltelefonról indított – hívás is ingyenes, ezt egy zöldszám biztosítja, amelyet a Partnerek közös beszerzéssel valósítanak meg és tartanak fent. Az ügyfélfogadási időpontok összehangoltan kerülnek kialakításra, így egy megszakítás nélküli, reggeltől estig hívható ügyfélfogadási rend valósul meg.

A telefonos ügyfélszolgálat anonim, gyors, szóbeli tanácsadást tesz lehetővé, kizárólag az ügyfél által rendelkezésre bocsátott információk alapján azokban az elsősorban eldöntendő kérdésekben mint például: a problémás esetet hogyan szabályozza egy adott jogszabály. A telefonos jogsegélyszolgálat csak a honlapon, a Jogsegélyszolgálat területei menüpontban leírt témákban biztosítja a válaszadást.

Amennyiben hosszabb személyes konzultáció, egy-vagy több dokumentum bemutatása is szükséges az ügy megítéléséhez, forduljon Személyes jogsegély, ügyfélfogadás keretében a JOGpont irodákhoz.

Fontos, hogy nem garantálható melyik régió és melyik jogász válaszolja meg a kérdést, hiszen ez egy összehangolt szolgáltatás, így a folyamatos beszélgetés e formában biztosított, de újbóli telefonhívásnál az előzmények nem ismertek a válaszadó jogász előtt!